fredag 21 november 2014

Katie Price

Har spanat in den där Katie Price, och det var en riktig läckerbit. :)
Hennes utseende/look verkar dock skifta lika mycket som Svenskt väder, även om det för tillfället är samma skit mest hela tiden..
Här kommer några bilder på skönheten. Bilden längst ner är original.
Tredje bilden tyckte jag var mest lyckad, och det är väl den som är mest lik original.
Fast, skulle inte ha nåt emot att trycka in kukskaftet mellan läpparna på den första bilden heller.. ;)

dumpArump.com

dumpArump.com

dumpArump.com

dumpArump.com

2 kommentarer:

  1. Du är så duktigt på att ge tjejer "erotiska färger" på läpparna!!! Katie blev hur sexig som helst i ljusa läppar. Titta vilka underbara ögonfransar hon har? Jag får faktiskt stånd nu kan jag säga. Katie Price är en riktigt kameleont när det gäller look och utseende. Men jag tycker hon är för det mesta sexig. Jag har sparat dina bilder och jag kommer runka till bilderna snart. Tack!

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillar dom!
    Håller med dig, nu när jag har kollat upp henne lite, hon är helt klart riktigt het.
    Tack för tipset!

    SvaraRadera