lördag 15 november 2014

Sexbomben och Ruggugglan.

Här några bilder på en kvinna som pendlar mellan att vara hetast och sexigast i Sverige till att vara en stygg rugguggla och... spöke.
Hahaha.. nu var jag inte snäll, men Lulu Carter är en kvinna som jag inte blir riktigt klok på.
Och det märkliga i kråksången är att det verkar helt och hållet bero på färgen på hennes läppar.

Jag såg henne i förra veckan i några gamla avsnitt av Äntligen hemma och då hade hon rödmålade läppar, och jag kan lova att det var ingen vacker syn, jag skulle inte ens vilja ta i henne med tång!

Jag har sett en del gnälliga kommentarer på diverse forum över det vanliga "kromläppstiftet" som hon brukar använda, och kanske har hon lyssnat på kritiken, men förändringen till rött var verkligen inte till det bättre! Blä!
Jag hoppas att dom som har gnällt slutar gnälla nu, och att Lulu återvänder till originalfärgen på läpparna.

Här nedan ser det iaf ut som det ska... ;)
MUMS!

dumpArump.com  dumpArump.com
dumpArump.com  dumpArump.com

1 kommentar:

  1. Det ljusa gör så otroligt mycket på hennes utstrålning. Jag kan hålla med om att hennes läppar inte passar i klar-röd. Hennes örhängen på bilden går inte av för hackor i alla fall. Tänk vad dom ska dingla när hon munknullas :-)

    SvaraRadera