torsdag 13 november 2014

Johanna Frändén.

Tja, bloggen är inte död idag heller.. ;)
Idag får det bli en s.k fakebild.
Man tar helt enkelt en ansiktsbild av en känd person och placerar över en nakenmodell - och vipps - så ser det ut som det är den kända person som är naken på bilden.
Nu är det inte riktigt så enklet, iaf inte om det ska bli bra.
Jag har själv försökt ett antal gånger, och oftast slutar det fiasko.
Det gäller att ansiktet har rätt vinkel i förhållandet till modellen, och att färgerna stämmer hyffsat bra och att det är ungefärlig samma upplösning på bilderna, annars blir det pannkaka direkt.
Men ibland så stämmer allt och då kan det vara riktigt kul att laborera med bilder.
Det behöver naturligtvis inte vara just kända människors ansiktsbilder som man placerar på en nakenmodell, utan det går att klippa och klistra med det mesta.

Bilden här nedan är INTE min.
Jag tror att jag fann den på Flashback, säg nåt man inte hittar där!? ;)
Det finns också en del hemsidor som enbart ägnar sig åt sånt här.
cfake är en, för att nämna någon. Många av dom som skapar bilderna är väldigt duktiga, men överlag så får man nog säga att det mesta är av ganska dålig kvalitet, men som sagt, det är inte så enkelt. Bilden nedan tycker jag dock är - om inte världsklass - så iaf riktigt bra.

Mitt bidrag till bilden nedan sträcker sig till att jag har lagt på lite färg och glans på läpparna (bild 2)
och även lite mer färg runt ögonen (bild 3). Första bilden är orörd, dock har jag ändrat storlek. 

Kanske att ögonbrynen blev lite väl mörka.. men jag har aldrig gillat när kvinnor förstör sina ögonbryna genom att helt sonika raka bort dom för att sen måla dit nya. Resultatet blir ofta att dom ser ut som utomjordingar. (Hahaha.)

Det kända ansiktet på bilden tillhör sportjournalisten Johanna Frändén.
Jag gillar henne, dels så tycker jag att hon ser lite snobbig/högfärdig ut, vilket jag kan tycka är lite sexigt, sen har hon en väldigt intressant underläpp som jag gärna skulle vilja bita och suga på. :)
Dessvärre så brukar hon vara ganska återhållsam med smink, vilket är urtrist!

Nåja, mycket nöje. :)

dumpArump.com
dumpArump.com
dumpArump.com

2 kommentarer:

  1. Jag är också förtjust i Johanna. Hon är riktigt snygg. Och makeovern du gav henne var underbar. Härliga tuttar hon fick av han som gjorde fakebilden. Han kunde faktiskt också ha gett henne sperma i ansiktet. För det är hon värd!
    :-)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ja, det är hon faktiskt. :)
    Annars skulle jag gärna ge henne lite sperma.. ;)

    SvaraRadera