onsdag 12 november 2014

Marie Serneholt.

Öööh, hej! :)
Det var ett tag sedan sist..
Tiden går och lusten/orken att blogga har väl inte varit sådär jättestor.
Det tar ju en massa tid att greja med bilder också, och den tiden ska läggas på mkt..
Nu tänker jag inte be om ursäkt för det, men visst är det lite tråkigt när bloggar "dör".
Nu är dock inte den här bloggen död, och jag har inga "bloggmördarplaner" heller. ;)

Några bilder har jag inte att bjuda på den här gången, men jag ska istället chocka världen med en liten film!
Dessvärre så är Blogger inte så värst samarbetsvillig när det gäller att lägga upp filmer.. men det finns ju andra ställen att lägga upp filmer! Hehe..

Filmen har jag mixat ihop av en hel serie sminkfilmer.
I min version nöjde jag mig med att bara ta med läppmålandet, (det är ju det som intresserar mig) men vill ni hellre se filmerna i sin helhet så finns dom HÄR.
Här är filmen. Mycket nöje. :)
http://www.eroprofile.com/m/videos/home?text=marie+serneholt&niche=Select+Niche


Vet inte om jag behöver tillägga att jag inte har några upphovsrättigheter till filmen, men det var det väl ingen som trodde heller! Hahaha..
Är det någon som stör sig, så får ni väl höra av er så ska jag ta bort filmen..

2 kommentarer:

  1. Åh himmel vad sexigt! Jag blev riktigt jäkla hård av filmen, jag gillade verkligen hennes guldläppar på slutet! vilken sminkning hon hade! Jag runkar för fullt till videon!

    SvaraRadera
  2. Aah, vem gillade INTE guldläpparna?? :) Lite synd bara att man ska hålla på med dom här TRÅKIGA penslarna när man lägger på läppstift! Tacka vet jag när man använder läppstftet direkt på!

    SvaraRadera