tisdag 9 juli 2013

Japan och Kina is gone..

..så vad återstår?
Jo, Singapore, Filippinerna, Malaysia, Indonesien, Vietnam, Laos, Burma, Kambodja, och naturligtvis Thailand.
Säkert har jag glömt något land också, men det känns som det jag söker finns i ovan nämnda lista.
Av dom kan vi nog på en gång stryka Burma, (slutet land) Malaysia, (muslimskt land) Indonesien, (muslimskt land) Laos, (okänd mark, jag är ingen backpacker!) och Kambodja. (pedofilparadis och knarknäste).

Vad blev kvar?
Singapore, Filippinerna, Indonesien, Vietnam och Thailand.
Det lär bli hett och svettigt det här! ;)

Indonesien är precis som Malaysia muslimskt, och Jakarta låter väl inte sådär jättesexigt, så jag stryker det så länge.

Vietnam har en intressant historia, och en omfattande sexhandel, men återigen så tror jag att det blir problem med språket, så nja..

Om jag inte är helt fel ute så är prostitutionen laglig i Singapore, dock inte över hela landet/staden, utan "bara" i en stadsdel som heter Geylang.
Inte helt fel.. :)
Singapore är väl dessutom en ganska fräsch och spektakulär stad?
Men, precis som i fallet Tokyo, så är det också en väldigt dyr stad.

Thailand...
Egentligen är det väl det perfekta resmålet för en framtida sexturist som jag.
En stor och omfattande sexhandel, med alla möjliga smakriktningar, och som dessutom är väldigt prisvärd, kan det bli bättre?
Kanske inte, men mina invändningar om Thailand är att det idag har blivit något av gårdagens Mallorca. ALLA har nämligen redan varit här, ja utom jag då förstås. 
Dessutom så förmodar jag att det finns en viss språkbarriär, eller talar dom flytande Svenska? ;)
Bangkok är väl dessutom inte någon jättestor och spektakulär stad..?
Thailand/Bangkok är inte på något vis struket/avfärdat, men det kanske finns något som är ännu bättre? 

Filippinerna.. visst känns det helt rätt?
Inte så jättemånga som har varit där, Manila är en jättestad (över 20 000 000 milj inv) även om den kanske inte är så värst spektakulär.?
Sexhandeln är väldigt omfattande och billig, dessutom finns det en intressant historia, vacker natur och mängder med spännande vulkaner.
Sist men inte minst, visste du att nästan alla talar/förstår Engelska på Filippinerna? (Det är ett av två officiella språk.)
Så, kan det bli bättre?? ;)

Det finns dock ett par minus på kontot..
Filippinerna är våldsamt och farligt, dessutom väldigt fattigt med omfattande slumområden.
Att blåsa turister verkar vara en folksjukdom som allt från taxichaufförer till snutar är involverade i.
Verkligen inte kul, och fantastiskt klantigt!
Förstår dom inte det själva, ja då är det faktiskt lite synd om dom..

Nåja, jag tror iaf att vi har fått fram en vinnare.. :)
..eller kanske två?
Man skulle ju kunna kombinera Filippinerna med Thailand.
Bangkok eller Pattaya, eller båda delarna??
Manila eller Angeles City, eller båda delarna??
Fy fan, vad det ska knullas!! :)
Och varenda hora ska få ställa sig framför kameran och smeta på ett tjockt lager med läppstift! :)
Hora förresten, vet egentligen inte om man ska kalla dom det, för mig är en hora en äldre nergången knarkarkärring, och det är ju inte riktigt så dom ser ut borta i Asien. ;)

Återstår att ta reda på hur man tar sig dit, vart man ska bo, vad man bör se och göra, vilka områden som gäller och vad kalaset kan tänkas kosta.
Fan, det är kul det här juh! :)

Hur är det förresten i Hong Kong??
Jäkligt snygg och häftig stad, men hur är det egentligen med sexhandeln??

Blir att läsa på mer!

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar