tisdag 9 juli 2013

Framtidsplaner.

En resa var det ja.. :)
Jo, jag har under en längre tid funderat på om man inte skulle ta och hitta på något roligt, t.ex att resa bort ett tag.
Nu är jag inte direkt rik, så ska jag resa någonstans så behöver jag spara först, men det gör inte så mycket, då blir det gott om tid att planera resan, vilket väl är en del av själva nöjet med att resa.

Vart har då tänkt mig att resa?
Svaret är givet, nämligen Asien.
Jag har aldrig varit utanför Europas gränser, så det känns verkligen som att det är dags nu.
Min erfarenhet av utlandsresor är ganska futtig, jag har varit på ett par supar-resor till Medelhavet någon gång på nittiotalet, eller var det t.o.m åttiotalet??
-88 och -96 vill jag minnas att det var.. 
Tänk vad tiden går! Hu!

Asien är ju stort, så frågan är vart i Asien??
Min första tanke var att dra till Japan och Tokyo.
Jag har länge haft en önskan om att någon gång i livet få se och uppleva en riktig storstad, och Tokyo är verkligen en sån, världens största t.o.m, men den är också en av världens dyraste, så ska man åka dit så får det antingen bli en ganska kort resa eller så får man bo i något budgetalternativ, och inget av det känns så lockande, så Tokyo är redan avfärdat.
Sayonara Tokyo.

På andra plats på min lista kom Shanghai.
Även det är en megastad och kanske än mer spektakulär än Tokyo, men det finns ett jätteproblem med Shanghai och det är språket!
Inte en jävel pratar Svenska!! Hehehe
Skämt å sido, men Kineser är sjukt dåliga på Engelska, enligt vad jag har läst på nätet så blir en del Kineser som levande frågetecken när man säger Hello till dom, och är det på den nivån så kan vi glömma Shanghai.
Nu är jag inte så bra på Engelska jag heller, men jag tror mig veta vad Hello betyder. :)

Sydkorea och Seoul har jag inte hunnit att läsa på så mycket om än, men jag misstänker att dom är ganska så dåliga på Engelska där också..
Övriga länder i Asien är väl heta länder, och jag är inte sådär jätteförtjust i värme, iaf inte när termometern visar +30 grader eller mer..
Men kan man stå ut med värmen, så finns det ju en del att välja på.. :)
Och nu börjar det att brännas! 
För en viktig fråga att ställa sig är ju vad jag ska göra i Asien?
Kanske har du redan räknat ut det, men det handlar naturligtvis om en sexresa! :)

I hela mitt liv har jag levt efter alla möjliga juridiska, etiska och moraliska regler och lagar som finns i det här landet, medan det känns som alla andra lever som rövare, men nu är det fanimig min tur att släppa loss och svina runt! Jag är trött på att vara den där präktige och ständigt korrekte Svenske mannen som aldrig gör en fluga förnär.
Jag är inte politiker, så jag behöver inte ha ett fläckfritt cv, och förresten, det har ju inte dom heller! Eller hur Beijer, Fälldin, Palme, Rosengren och Littorin, för att nämna några kända Svenska politiker OCH horknullare.
Nu tänker jag inte vare sig mörda, misshandla eller våldta någon, inte heller knulla småtjejer, men inte en enda hora i Asien kommer att gå säker när jag väl kommer dit. :)

OM jag nu kommer dit!
Jag har nämligen aldrig rest ensam tidigare, och jag får en klump i magen bara av tanken på att göra det nu, men nog borde man väl klara av det!?
Hur svårt kan det va?
Ja, det återstår att se..

Blyg, oerfaren, kass på språk, och med dålig social kompetens.
Det känns som jag har mycket emot mig, men just det triggar mig också! :)

Om två-tre år så hoppas jag att det är jag som står i mitten av den här bilden. ;)







4 kommentarer:

  1. Märkligt! Men jag har varit i Asien när jag var 10 år yngre än nu. Jag har provat deras glädjeflickor. Och skillnaden mellan Stockholms glädjeflickor är stora. Dom är mer öppna för önskemål. I Sverige är tjejerna mer "ööfff...vad e de för nå sjukt du vill?". Ytterst få har ställt upp på mina krav eller fetischer. I Asien skiter dom i vad du vill, dom gör det bara. Det är underbart tyckte jag.

    SvaraRadera
  2. Aha! Kul! Det kanske är du som står i mitten av bilden?? Hehehe..
    Får man fråga vart i Asien du var? Jag gissar på Thailand!

    SvaraRadera
  3. Aha, skulle vara kul att få veta mer.
    Jag förmodar att det är "ganska" varmt där..?

    SvaraRadera