måndag 8 juli 2013

Omstart.

Hej!
Vart tar egentligen tiden vägen??
Det har nästan gått ett år sedan mitt senaste blogginlägg.. pinsamt!
Eller kanske inte.. så viktig är inte bloggen, vare sig för mig eller för dig! ;)
Till stor del har jag varit frånvarande p.g.a att det inte har funnits tid till bloggandet, men också på att själva bloggintresset har dalat.
Nu känner jag mig lite mer sugen igen, så jag ska göra ett nytt försök, men den här gången tänker jag att vara lite bredare, det kommer alltså inte bara att handla om läppar och läppstift i fortsättningen. (Min fetisch har alltså inte försvunnit, om nu någon trodde det!)
Kanske någon tycker att det är trist, men jag kanske kan locka med något annat? ;)
Jag har nämligen en del planer, så kikar du in här på bloggen då och då så ska du få på nåt vis få vara med om en resa..
Låter det flummig.. eller kanske spännande?
Tja, vi får se var vi hamnar, det kanske blir det pannkaka av alltihop, men so what!?

Here we go!

Skickar väl med en liten runkvänlig bild också.. ;)


4 kommentarer:

  1. Ja det var faneme på tiden. Såå många gånger man varit här och kollat in om du skrivit nåt. Carola räddade min dag nu..tack!

    SvaraRadera
  2. Hahaha.. jasså, du dök upp här redan på premiärdagen! Kul! :)
    Carola har räddat många dagar, hon funkar till det mesta.. ;)
    Jo, det har varit liiite dåligt med skrivandet, men nu ska jag försöka att hålla igång bloggen lite bättre!
    Kul att du dök upp iaf!
    Vart har din blogg tagit vägen förresten??
    Jag kommer då inte fram till din fina slynsida! ;)

    SvaraRadera
  3. Hej igen!

    Jag tog bort den..eller ja, Jag modifierade den och skapade denna istället :-)
    http://damtidningar.blogspot.se

    SvaraRadera
  4. Kanonbra! Du är bra på att få dina bloggar att se proffsiga ut! Och innehållet var det ju inget fel på det heller! :)

    SvaraRadera