söndag 2 januari 2011

Listor. Del 2

Dags att leverera en ny lista.
Den här gången över dom tre sötaste kvinnorna på jorden.

1. Cheryl Cole.
Vet inte så mycket om henne, faktiskt nästan ingenting alls, men hon är sanslöst sockersöt!!
Så vem hon än är, och vad hon än sysslar med, så blir hon blir min segrare i den här SÖT-kategorin.

2. Sarah Wayne Callies.
Henne vet jag lite mer om, hon har bl.a haft en tung roll i en av världens bästa tv-serier, nämligen Prison Break. Där spelade hon fängelseläkaren Sarah Tancredi, och gjorde det kanonbra! Oftast sockersöt, men finns bilder på henne som ger en hint om "annat" också.. ;) (Ska se om jag kan få fram en mindre söt bild på henne längre fram.)

3. Michelle Monoghan.
Ännu en skådis.
Gjorde en kanoninsats i den mkt roliga filmen "The heartbreak kid".
Hoin kanske inte har "det perfekta" ansiktet, och kanske inte heller så söt på bild, men på rörliga bilder är hon vansinnigt söt! :) å vilket leende!! Uj! ;)

Här kommer bilderna, och som vanligt har jag varit framme och "grejat till dom" lite. ;)
Vill någon se originalbilderna så säg bara till..

Kan väl lägga till att jag skiter i att lägga upp bilderna via Bloggers egna bildverktyg nu, istället kommer jag att använda mig av något som heter dumpAround.
För dig som bloggläsare ska det inte innebära någon skillnad, bara att klicka på bilderna som tidigare så kommer bilderna upp i ett nytt fönster, och i RÄTT FORMAT!! :)

dumpArump.com

dumpArump.com

dumpArump.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar