måndag 17 januari 2011

Linda Bengtzing.

Vad sägs om denna korta, men exklusiva film.. :)
Man får ju lust att.. ja, gud vet vad! ;)
Jag vet inte vem det är som har filmat, eller vem som äger rättigheterna, eller om jag får använda mig av filmen här, men jag hoppas att det går bra! ..och om det inte gör det så får ni väl höra av er så ska jag plocka bort den. Jag tror att filmen är inspelad på Liseberg..


Jag måste säga att jag tycker Linda Bengtzing är en frisk fläkt i nöjessverige.
Ett riktigt vitaminpiller.
Aldrig några sura miner, utan jämt och ständigt pigg och glad.
..och det smittar av sig!
Smetar man dessutom på sig en massa läppglans inför öppen ridå, ja då ligger man väldigt bra till hos mig! :) Se och lär Carola, Lena PH, Jessica Andersson etc.. ;)
Någon som sitter på liknande klipp? Hör gärna av er isf till: glossiga_gubben@spray.se
PS. Bilder går också bra. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar