fredag 14 januari 2011

Mums!

Vad sägs om den här Asiatiska godingen?
Jag tycker att hon är vansinnigt läcker! :)

dumpArump.com

Långt "fluffigt" hårsvall, underbart vacker hudfärg, slank men ändå kurvig, och så en riktig fullträff med det "vassa" ljusrosa läppstiftet! ;)
Det är bara ett litet "problem"..
Hon är nämligen ingen hon! Hon är en han! :)
Blev hon genast mindre snygg nu?
Illa isf..
Jag har INTE ändrat uppfattning iaf! Hehehe..

Läste på http://manlighetensdrommar.blogspot.com/ om en site där man via ett quiz kunde få reda på hur mycket BDSM man är. Jag kunde naturligtvis inte hålla mig, så dök in där och började klicka i för glatta livet.
En stund senare dök följande resultat upp:

dumpArump.com

Vet inte om helheten stämmer in så där jättebra, men att jag är nyfiken och experimentell stämmer ju i allra högsta grad. :)
Alltid kul med tester, men man ska naturligtvis ta resultatet med en nypa salt.
Vill du göra testen själv, så gör du det h ä r.

2 kommentarer:

  1. Ööh, vad är skitsnack?
    Testen? Tja, man får ta det för vad det är.. ;)
    Kul med en kommentar iaf! :)
    Tack!

    SvaraRadera