fredag 10 december 2010

Nu kör vi!

Hej och hjärtligt välkomna till min lilla kinkygrotta!
..eller om du hellre vill.. fetishblogg!
Här tänker jag - med hjälp av texter, bilder och videos - dela med mig av min lite annorlunda och udda (?) böjelse/läggning.
Du har säkert redan räknat ut det, men det handlar alltså om läppar i allas dess färger och former.
Det här är ett intresse som jag har burit på under många, många år.
Mestadels har jag gjort det i allra största hemlighet, vilket inte är så konstigt, för dom flesta som bär på någon typ av fetish skyltar väl inte direkt med det..


Nåväl, här kan jag vara anonym, och det tänker jag fortsätta med!
Om det finns fler läppstiftsfetisher i detta avlånga land som delar mitt intresse, så är du varmt välkommen att fråga/kommentera mina inlägg.
Och naturligtvis går det alldeles utmärkt att göra det anonymt!
Har du en egen blogg, så tittar jag gärna förbi! :)


Jag förväntar mig inte att den här bloggen ska bli den mest besökta, men det är å andra sidan ingen ambition från min sida heller.


Ett par korta ord om mig..
Jag är en (relativt) enkel, ensamstående, 42-årig man från mellansverige, som bortsett min lite udda "hobby" är helt normal. Jag gillar - förutom en massa härligt kladdiga läppar - motorcyklar, datorer och musik.
Jag har väl även en viss förkärlek till kändissfären, men tror det är ett sidospår till min fetish, kändisar har ju en viss benägenhet att gå ganska hårt fram med sin make-up. :)
Jag roar mig också en del med sk fakebilder.. också det ett sidospår kanske..?
Ska utveckla det lite mera senare..
Det jag tänder allra mest på är ljusrosa läppar.. nästan vita..
Allra helst ska dom se lite klibbiga ut.. :)
Nog med bekännelser för idag! ;)


Jag kan börja med att slänga upp en länk till ett amerikanskt forum som heter lipstickfetish.org
Där finns en hel del smått och gott att roa sig med..
Lite kul också att se att man inte är helt ensam om den här läggningen!


Youtube är ju annars en riktig guldgruva för oss läppstiftsfetisher!
Många av dom som lägger upp sina filmer har ju inte en aning att deras "så-här-gör-jag,-när-jag-målar-mina-läppar.-videos" ses av oss läppstiftsfetisher..


Jag har ingen aning om hur just Du reagerar av att se den här filmen, men jag blir iaf stenkåt! ;)
Tjejen är jäkligt fin, och läpparna likaså.. :)


Den här videon är dock gjord direkt 
till oss läppstiftsfetisher.. :)
Mycket nöje!


Det får räcka för den här gången!
Nu är vi igång! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar