söndag 26 december 2010

Carola Häggkvist.

Dags för en Svensk skönhet, nämligen Carola Häggkvist!
För ett par år sedan vann hon en tävling, (jag tror att det var i Veckorevyn?) i vem som klär bäst i läppstift. Lite udda tävling, om någon frågar mig, men visst är jag enig med dom som röstade på henne!
Skulle dock gärna se att hon vräkte på ännu mera läppstift! ..och gärna i lite vassare färger!!
Som det är nu, så är det alldeles för mjäkigt och återhållsamt!

På den här bilden har jag försökt att göra läpparna lite mer glossiga.. men är väl inte helt nöjd med slutresultatet. ..men är inte så enkelt..

Även här har jag förstärkt glanset lite.. men borde kanske ha jobbat ännu mera med läppfärgen?
Men.. ähh! Visst ser hon förföriskt inbjudande ut!? :)
Inte utan att man skulle vilja pressa in tungan där i hålet och "mumsa" runt.. Hehehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar