söndag 22 mars 2015

Nämen, är det inte.. Annie!?

Jovisst är det Annie Lööf!
Kanske inte den mest väntade "objektkvinnan" på denna eminenta blogg, men jag kan inte riktigt rå för att jag tycker att Annie är riktigt het emellanåt.
I grund och botten är hon väl i sina bästa stunder halvsnygg, men adderar man hennes stirrande blick, hennes skorrande vassa röst, hennes raka - alltid nytvättade - hår och hennes ständigt stränga sneda leende så blir hon en dunderhet domina i mina ögon, en sån som skulle kunna lägga ner en man och rövknulla honom med en stor saftig strap-on bara för att hon vill..
Eller tog jag i nu?? Hahahaha..

Här kommer hon i alla fall, och jag har gett henne en rejäl makeover.
Tänderna har jämnats till och blekts.
Ögonbryn och ögonfransar har blivit lite mörkare.
Och så har jag gett henne lite mer färg på läpparna.
Som vanlig så är första bilden original.

PS. Vilket jävla stim jag är inne i för tillfället! :)
Får nog ta lite bloggledighet nu... ;)

dumpArump.com dumpArump.com

dumpArump.com dumpArump.com

dumpArump.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar