tisdag 17 mars 2015

Jennifer Lopez.

Världens vackraste kvinna, vem är det?
Tja, det varierar väl från dag till dag, men en av mina absoluta favoriter är Jennifer Lopez.
Men det är nästan helt beroende på färgen på läpparna, ibland har hon den dåliga smaken att använda sig av rött läppstift, och jag kan väl inte direkt säga att hon blir ful då, men sexigheten försvinner fullständigt! När hon istället kör med ljusrosa - eller bara ljusa - läppar så finns det ingen som kan matcha henne, och det gör hon ganska ofta, även om jag tycker att det har blivit lite mindre ofta nu på slutet.. :(
Har knåpat ihop en liten skrivbordsbild, med lite olika läppnyanser.
Bilden längst till vänster är originalbilden, förutom att ändra färgnyanserna så tog jag även bort läpp-pennan från första bilden, gillar inte läpp-pennor, speciellt inte om man har för stor skillnad på läppstiftet och läpp-pennan eller om man målar en bit utanför läppkonturerna för att läpparna ska se större ut, tycker mest det ser konstigt/"clownigt" ut.
Nåja, Mycket nöje. ;)

dumpArump.com

2 kommentarer:

  1. Ja, hon är het! Du gör ett bra jobb, personligen är jag mycket för ljusa läppar, så andra bilden faller mig bäst i smaken, trots att bild nummer 3 är nästan lika het med sin skrikande pastellfärg..

    SvaraRadera
  2. Ja, hon passar nästan i allt, utom rött... ;)

    SvaraRadera