måndag 16 mars 2015

Gunilla.. öö.. Hasselgren?

Tja, vem fasen är Gunilla Hasselgren kanske du undrar?
Antar att dom flesta känner henne som doktorn i tv-programmet Fråga Doktorn på Svt.
Hon är väl kanske inte våran största sexbomb, men jag är lite betuttad i henne.
(Betuttad, finns det ordet ens i ordlistan?? Hahaha)
Det är något väldigt speciellt med hennes underläpp, eller kanske rent av hela munnen som jag blir smått hypnotiserad av.
På nåt vis är hennes haka/läppar väldigt aktiva/rörliga när hon pratar, jag kan inte förklara det bättre, men jag har stora svårigheter att fästa blicken på något annat än just hennes mun/läppar.
Dessutom ser hennes läppar alltid så mjuka och sköna ut.. :)
Önskar att jag hade henne som läkare, då skulle jag gå på täta besök med diverse kuk-åkommor.. ;)

dumpArump.com

2 kommentarer:

  1. Hon har väldigt fin hy för att vara till åren. Rynkor på rätt ställen som får mina svällkroppar att fyllas. Ska nog undersöka henne mer tror jag.

    SvaraRadera
  2. Det gör du rätt i, hon ÄR intressant... ;)

    SvaraRadera