måndag 4 november 2013

Linda Isaksson.

Hittade (av en slump) en fin bild på Linda Isaksson, och kunde inte hålla fingrarna borta från att ge henne en omgång.
Egentligen tycker jag väl inte att hon är sådär vrålläcker, men "nåt" har hon väl... ;)

Varför finns det förresten så få bilder på kändisar som sminkar sig? Det borde väl finnas massor?
Sitter nån och trycker på ett gäng så får ni gärna skicka dom till mig! Mailadressen är: glossiga_gubben@spray.se

dumpArump.com dumpArump.com
dumpArump.com dumpArump.com

Jag gillar bild nummer fyra bäst. Ljusa läppar är aldrig fel på en blondin, och för det mesta sexigt som fan. Dock kan vissa personer gå lite för långt ibland..

Dessvärre var originalbilden för stor för dumparump, så ni får klara er utan den den här gången.
Men gör ni en bildsökning på Google så hittar ni den säkert! ;)

3 kommentarer:

  1. Du har rätt, jag har aldrig varit så värst intresserad av Linda. Men helt klart väcker bilderna lustar. Du har också rätt att bild 4 är bäst. Jag gillar också ljusa läppar på tjejer, det blir en sorts bimbostil över det hela. Bilden du hittade var ju klockren för övrigt, Jag älskar ju när tjejer sminkar mascara på sig. Då reser sig en viss kroppsdel på mig :-)

    SvaraRadera
  2. Kom igen! Åhh det har snart gått ett år glossymannen! Väntar med spänning på en uppdatering ifrån dig! lämna oss inte! ;-)

    SvaraRadera