tisdag 10 april 2012

Mera Aniston..

Här kommer en s.k fakebild på Jennifer Aniston.
En fakebild är när man klipper ut någon känd människas ansikte och sen klistrar in/ersätter någon nakenmodells ansikte.
Bilden nedanför är med andra ord ingen riktig bild, utan ett montage.
Jag kan dessvärre inte ta åt mig äran för bilden, för den har jag hittat på nätet.

Lite av vitsen med fakebilder, om dom nu ska bli riktigt bra, är att dom ska vara så verklighetstrogna som möjligt. På bilden nedanför så tycker jag att själva hantverket är bra, huvudet sitter där det ska, men tyvärr så passar inte riktigt kroppen till Jennifer Aniston kropp, jag tror nämligen inte att hon har så stora bröst. Framför allt så tror jag inte att dom är så runda och silikonfula. ;)
Men jag har ju inte sett henne naken, så jag kan ju inte gärna veta..

Min insats på bilderna nedan, är att jag har varit framme och gett henne lite olika nyanser på läppstiftet.
Som vanligt är första bilden original.
Tror jag gillar bild nummer två bäst.. fast fyran är inte helt fel den heller! :)
Nåja, smaken är som baken..

dumpArump.com


dumpArump.com

2 kommentarer:

  1. Åh Gud Vilken bra bild, Hon ser ju inte måttligt kåt ut. Gillar verkligen den du gett henne den ljusa färgen på munnen!! Mums!!

    SvaraRadera