onsdag 21 mars 2012

Sista tömningen för idag!

Lovar att det inte kommer att dröja ett halvår tills nästa gång!

dumpArump.com
Izabella Scorupco, Svensk Bondbrud och en av världens vackraste kvinnor - alla kategorier.
dumpArump.com
Så nära det perfekta utseendet som man kan komma..? 
Inte mkt som fattas iaf!
dumpArump.com
Jane Badler. Som tonåring var jag nära att runka av förhudssträngen när jag såg henne i tv-serien V någon gång på åttiotalet. I mina drömmar så var det hon som tog min oskuld och lärde mig allt om sex. :)
Få passar så bra i rött läppstift som hon gör, men hon gör inte bort sig i rosa heller!
Har fått för mig att hon idag är sångerska..? Men kan ha fel..
dumpArump.com
Linda Kozlowski - stavas det så?? 
Skit samma, ni känner nog igen henne ändå.
Slog igenom i Crocodile Dundee - och försvann FULLSTÄNDIGT sen.
dumpArump.com
Hon är oerhört lik en kvinna i mina trakter..
dumpArump.com
Rött är nog kanske inte riktigt hennes färg, eller vad säger ni?
dumpArump.com
Hon har dessutom jäkligt fina ögon.
dumpArump.com
Lindsay Lohoan - scandal beauty.
dumpArump.com
Personligen så har jag aldrig varit så värst förtjust i henne..
dumpArump.com
..jag tycker mest hon ser risig ut, men ibland kan hon vara riktigt, riktigt het - som här. :)

2 kommentarer:

  1. Jane Badler hade jag fullständig respekt till som tonåring! Jag hade en liknande bild hemma under sängen, från en Okejtidning tror jag. hur som helst så var jag ett tag tvungen att fråga bilden om det var ok om jag runkade och sprutade till henne.haha..

    Isabella var en såndär tjej man letade efter i alla tidningar som fanns på den tiden.Febrilt oxå. Såå läcker!

    SvaraRadera
  2. Aah, ja men hon är ju så jävla läcker med sitt storkrulliga hår och knallröda läppstift!!
    För att inte tala om det där luriga leendet!
    Så jävla synd bara att det inte finns några HQ-bilder på henne! ..och alla andra gamla tv-stjärnor.

    I förra veckan köpte jag tv-serien V på dvd, så nu har jag några trevliga vårkvällar att se fram emot.. Hehehe..

    SvaraRadera