onsdag 21 mars 2012

Not dead yet!! ;)

Först av allt - så skulle jag vilja be om ursäkt för mitt dåliga engagemang här på Bloggen.
Jag har mina svackor, men att den skulle bli så här låååånga den här gången var inte min mening.
Nu tänkte jag kompensera det hela med att vräka upp bilder. :)
Nu är inte allt nattsvart, för även om jag har varit lite off med själva Bloggandet så har jag ändå roat mig med att pula med lite med bilder.. ;)
Här är resultaten.
Det finns en liten risk att det kommer med någon bild som redan finns här på Bloggen, men jag hoppas ni har överseende med det.

dumpArump.com
Beckis.. behöver ingen närmare presentation..
Vet egentligen inte om jag tycker att hon är så där jäkla snygg, men hon har ändå det där lilla extra. :)
Här hade hon dessutom lite hår.. ;)

dumpArump.com

Det är nåt speciellt med hennes underläpp.. jag kan inte riktigt släppa den med blicken..

dumpArump.com

Fler än jag som skulle vilja suga in hennes underläpp i munnen..? ;)

dumpArump.com

Mums. :)

dumpArump.com

Två brudar som jag egentligen inte är så förtjust i, men den här bilden tycker jag blev så bra att jag bara MÅSTE ta med den. Nån som skulle vilja se dom kyssas..?

dumpArump.com

Den här bilden.. och Christina Appelgates blick får mig att styvna till..

dumpArump.com

Undrar vad hon tänker..? Nån mer än jag som tror att hon skulle vilja kyssa Drew Barrymore??
Om inte Appelgate vill, så skulle jag inte ha något emot att gå in i handlingen.. ;)

dumpArump.com

Elin Lanto, Svensk sångerska..

dumpArump.com

..som är ganska medioker..

dumpArump.com

..men jävlar vilka läppar hon har!! Och SATAN vad snygg hon är med ljusmålade läppar!!
Ibland är det verkligen nåt speciellt med blondiner.. ;)

3 kommentarer:

  1. åh gud ja! Applegates blick fick mig att bli stenhård direkt. Elin på sista bilden var grädden på moset. Härligt att du är tillbaka. Du postar så fina runkobjekt.

    SvaraRadera
  2. :) Tack så mkt!
    Vet inte om riktigt vad jag gör för för fel, men jag kommer inte in på din Blogg. Kanske har jag loggat in med något felaktigt lösenord? Kan du skicka en ny inbjudan, snälla. ;)

    SvaraRadera
  3. Ja men visst! Inbjudan skickad. Ingen blir gladare än jag om du vill kika in och läsa om mina runkastunder. :-)

    SvaraRadera