lördag 8 oktober 2011

Några YouTube-filmer.

Dag för lite läppstiftsporr, och "annat". ;)
----------------------------------------------------------------------------------------



Jag gillar den här filmen, även om läppfärgen inte riktigt är min favorit..
----------------------------------------------------------------------------------------



Spana in framtänderna! :)
Synd att det inte finns någon zoomfunktion på YouTube!
Ibland kan rött läppstift vara helt rätt, och den här programpresentatören har fått till det riktigt bra!
--------------------------------------------------------------------------------------



..och så avslutar vi med en kvinna som är så kåt att hon stånkar och darrar på rösten.
..och det smittar av sig på mig!! :)
Får du inte stånd av det här, så är det nog något fel på dig! ;)

2 kommentarer:

  1. OJ, ja du skämtade inte om det iaf. jag blev stenhård av henne, hon låter minst sagt jättekåt! men det bästa är nog hennes enormt stora läppar, Jag har aldrig varit med på maken så stenhård erektion har fick, Du vet sådär så det nästan är obehagligt att det gör ont i svällkropparna. Jag skulle inte ha nåt emot att byta ut oljan mot min sperma, jag tror det kommer lika mycket.

    Tack!!

    SvaraRadera
  2. Mmh, hennes läppar är verkligen speciella! ;)
    Många verkar störa sig på hennes val av läppstift, det verkar vara färgen som det är något fel på, men jag delar inte deras kritik, jag tycker det är helt rätt färg för henne! Hon skulle inte passa i rött iaf!
    Lite synd att klippet inte är lite längre..

    SvaraRadera