fredag 2 september 2011

Lite av varje.

Känner du möjligtvis igen den här skönheten?
dumpArump.com

Inte?
Om jag säger att hon heter Jessica Jane Clement då?
Ringer det några klockor?
Man kan se henne då och då på Discovery.
Rynkar du fortfarande på pannan?
Om jag säger Syna Bluffen då, programmet där man visar hur lätt det är att blåsa "Svensson"?
Den där kurviga, mörkhåriga tjejen med det luriga leendet...

Titta en gång till så tror jag att du känner igen henne nu. ;)
På bilden ovan har hon kort blont hår, och ifärd med att bättra på läpparna..
Riktigt läckert! Synd bara att bilden inte är i lite bättre kvalitet!
Men, men, man kan väl inte få allt..
---------------------------------------------------------------------------------
Har du någon gång hört talas om - eller sett - Trinny och Susannah?
Den sistnämda kan vi lägga åt sidan, men Trinny tycker jag är en jäkla sexbomb!
Egentligen är hon väl inte så snygg direkt, men hon har något speciellt som jag går igång stenhårt på!
Jag tror det är munnen.. eller möjligtvis läpparna.. eller.. (förmodligen) båda delarna! :)
Jag skulle gärna spendera en natt eller två med henne!
Lite kul att man kan tända till sådär på en ganska så ordinär "tant".. ;)
Här är iaf min skrivbordsbild på henne.
dumpArump.com

---------------------------------------------------------------------------------
Den som nu står på tur, är ingen mindre än en av mina favoriter, nämligen Carola.
Kvinnan som inte behöver något efternamn.
Den här bilden är lite "pulad".. som ni säkert redan har räknat ut! ;)
Den andra kvinnan på bilden har jag dock inte mycket till övers för.. tycker mest att hon är störig.
Hon lär en gång i tiden ha blivit utsedd till Sveriges vackraste kvinna, men jag är definitivt inte enig med Svenska folket om det!!!
dumpArump.com

---------------------------------------------------------------------------------
Sista bilden är på Sveriges "knullvänligaste" familj. ;)
Jag hade inte tvekat en sekund att kasta mig över den av dom som först hade lagt sig på ryggen! Hehehe
Oftast är det nog Kristin Kaspersen som jag tycker är den snyggaste i familjen, men Malin Berghagen med sina röda läppar är verkligen inte helt fel hon heller! ..och Lillbabs kan man ju fortfarande börja dregla till när hon börjar slicka sig om läpparna.. ;)
Tänk då alla på en gång.. i en enda stor klibbig hög!
Inte illa! :)
..och det skulle ju inte göra ont om Kattis Ahlström var med heller!
Hahaha.. det skulle kanske bli lite för mycket av det goda!
Nåja.. bara fantasier..
Här är iaf en skön bild. (Och ja, den är photoshoppad - såklart!)

dumpArump.com

2 kommentarer:

  1. Nu följer jag din blog oxå :-)

    Ja det vore väl en dröm att få ta dom allihop. jag hade gärna knullat babs framför döttrarna när dom tittar på med sina underbara glansiga läppar. ojoj!
    Du anar inte hur mycket lillbabs betytt för mig när jag växte upp, ett solklart runkobjekt..haha

    SvaraRadera
  2. Vi kanske kunde dela på dom? ;)
    Det är nog få svenska kvinnor man har runkat så mkt till, som till Lill-babs!
    ..och vi är nog inte dom enda!!!

    SvaraRadera