onsdag 21 september 2011

Hem till byn.

Här är dom utlovade bilderna på "kvinnan med dom sugvänliga läpparna."
Underläppen är ren och skär magi!
Kvinnan i fråga heter Christina Stenius och är skådis, mest känd är hon väl för sin medverkan i långköraren Hem till byn. Hon medverkade även i ett avsnitt av Fleksnes, (handlar om en tågresa) där bär hon ett läppstift som inte är av denna världen!! Runkvarning utfärdad!!
Som vanligt är det lite tunnsått med stora bilder, men dom här får duga!

dumpArump.com


dumpArump.com


dumpArump.com

2 kommentarer:

  1. Klart man minns Henne!! Klippte till och med ut henne och hade i min runkbok jag gjorde :)
    Ang Molvig så var hon en ikon för mig oxå. Läste mycket om henne och när jag nästan var "fullvuxen) nåja 20 nånting så bodde hon inte långt ifrån mig med sin Noppe. Man hoppades få en skymt av henne..

    Jag glömde nästan Pernilla Wahlgrens mamma Christina! Fantiserade om hennes läppar i flera timmar om nätterna..
    Jag är nog lite bränd i huvudet, men jag finner äldre kvinnor mer attraktiva än yngre, även om yngre kan tända en. Haha medans mina klasskamrater i 6:an-7:an hade Fib aktuellt hemma under sängen, så hade jag Damernas Värld och Svensk Damtidning! hahaha

    SvaraRadera
  2. Undrar om vi är tvillingar?? ;)
    Vi är iaf väldigt lika! :)

    Klart man kommer ihåg Christina Scholin!
    Hur skulle man kunna glömma??
    Hon var minst sagt het i "Varuhuset", även om jag föredrog Marika Lindström..
    Förklaringen till det, är nog att hon var kopia av min kompis morsa Karin, och henne hade jag många härliga sexfantasier kring. (En av dom fantasierna finns på min andra blogg http://glossigagubbenssexnovellsblogg.blogspot.com/2011/01/mickes-morsa-karin.html )

    Naturligtvis (vad annars??) är jag enig med dig om att äldre kvinnor är mer attraktiva än yngre, även om dom yngre kompenserar det hela med att använda mer smink.. :)

    SvaraRadera