onsdag 14 september 2011

En gammal tant.. :)

Dags för en liten uppdatering.
Den här gången med en av Sveriges sexigaste och vackraste kvinnor genom tiderna, nämligen Lill-babs.
Jag vet inte om jag behöver lägga till att det var några år sedan hon fick dom utmärkelserna.. ;)
Idag befinner hon sig ganska långt ner på den listan skulle jag vilja säga, men konstigt vore det väl annars!

Det märkligaste av allt när det gäller Lill-babs är väl att hon faktiskt var som snyggast när hon var runt 50!
Jag vet ingen annan som har haft sin peak vid den åldern..
Det vanligaste är väl att man når sin topp mellan 20 och 30 år, så det är verkligen ingen dålig skillnad!!
När Lill-babs var typ 25 vet jag inte ens om man kunde beteckna henne som snygg.. inget speciellt iaf.
Men sen så tog hon sig... ;)
Jag tycker hennes dotter Kristin Kaspersen har ungefär samma utvecklingskurva.. vilket lovar gott inför framtiden! :)

En sak som jag tycker är lite konstigt, är att det finns så otroligt få bilder på Lill-babs på nätet.
Och då snackar jag inte såna där grumliga och pissiga småbilder, för dom finns naturligtvis i överflöd, men dom lite större bilderna lyser med sin frånvaro!

dumpArump.com


dumpArump.com


dumpArump.com


dumpArump.com

Jag tar tacksamt emot lite större bilder på Lill-babs, om någon (mot förmodan) sitter på ett gäng! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar