måndag 21 februari 2011

Arja och Britt.

Vi fortsätter väl på temat gamla tanter.
Rene Russo och Morgan Fairchild är ju ett par av tanterna som har varit med här på Bloggen tidigare.
Och åldern har ingen betydelse när det handlar om snygga läppar! :)
Dessvärre så kan det vara lite svårt att hitta bilder på gamlingarna..

Bilden på Britt Ekland är dessvärrre en gammal bild, jag tycker att hon var oerhört mycket sexigare/snyggare i 40-årsåldern än vad hon är på den här bilden.
Notera hennes groteskt stora pupiller!
Så stora blir dom inte av att käka grönsaker och mycket fibrer! ;)

Arja Saijonmaa har altid haft "det där" lilla extra.
Hon är dessutom väldigt lik en lärarinna som jag hade i skolan, och som jag var lite småförtjust i..
En av dom första gångerna i mitt liv som jag runkade, var till en bild av Arja Saijonmaa.. :)
Övriga favoriter var Lill-babs och Grynet Molvig.
Lite märkligt kan jag tycka idag när man tänker tillbaka, varför sitter en 13-åring och runkar till bilder av gamla kärringar??
Kanske inte är så konstigt att jag idag helst tittar på Mature/MILF-filmer när jag porrsurfar.. :)

dumpArump.com


dumpArump.com


dumpArump.com


dumpArump.com


2 kommentarer:

  1. Men gud! Vad jag minns att man runkade till Arja. Jsg glömmer inte dom gångerna då man "lånade" mammas Hänt i veckan eller Svensk Damtidning när jag var 12 år, Satte sig på sängen och tittade på tanterna och runkade! ååh det var tider det. Minns oxå att det blev mycker runk till Monica Z,Silvia,Lena Nyman, Barbara Straisand och Fergie!Tur att mamma läste tantblaskor! hihi..

    SvaraRadera
  2. Hahaha.. exakt samma här! :)
    Jag hade (redan på den tiden) en viss förkärlek till kvinnor med ljusmålade läppar, och en av mina absoluta runkfavoriter var Grynet Molvig!
    Ingen kan väl direkt säga att hon var någon sexbomb, men dom där ljusrosa, eller nästan vita läpparna hypnotiserade mig fullständigt!
    Wenche Myhre, Liz Nilheim och Eva Roos var några andra favoriter, och så naturligtvis Lill-babs! :)
    Sen fanns det ytterligare en kvinna som hade rent magiska läppar, men som jag inte kommer ihåg namnet på, men hon var med i tv-serien Hem till byn. Hennes tjocka underläpp skulle jag kunna suga på i flera timmar! Hahaha..
    Ska se om jag kan leta fram någon bild ur gömmorna.

    SvaraRadera